קרקרים פריכים

ללא גלוטן, ללא מוצרים מהחי, עשירים בחלבון ובעלי אינדקס גליקמי נמוך. והחלק הכי טוב - קל להכין אותן והם טעימים מאוד!

מרכיבים:

כוס קמח עדשים כתומות

חצי כוס קמח שקדים

כפית וחצי אורגנו מיובש

1/2 כפית אבקת צ'ילי

כפית מלח דק

2 כפות זרעי פשתן

3/4 כוס מים

מערבבים את כל החומרים למעט המים. מוסיפים את המים ולשים עד קבלת בצק כתום ומעט דביק. מאפשרים לבלילה לנוח כשעה

מרדדים בין 2 דפי נייר אפיה

חותכים לריבועים, בעצם רק מסמנים ע"י חתך כדי שלאחר האפייה יהיה קל להפקיד את הקרקרים. ניתן לבזוק למעלה קצח או מלח גס. אופים בתנור ב-150 מעלות כחצי שעה. לאחר הקירור הקרקרים נפרדים בקלות מנייר האפייה וניתן לשבור אותם לפי הסימון.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

ירקות קלויים בתנור - פרוסות קישואים, דלורית, כרוב סגול ולבן - פרוסות עגולות בעובי סנטימטר, פרחי כרובית, בצל, שומר, דלעת, ברוקולי. להכין כמות גדולה – 4 קישואים, כרובית שלמה, כרוב שלם ואפילו 2 כרובים סג

דייסת שבולת שועל 1/2 כוס שבולת שועל אינסטנט כוס ורבע מים רותחים כף גרעיני דלעת, חמניות ושקדים (סה,כ כף מכל הסוגים יחד) כף פירות יער טריים או קפואים חצי כפית פולי קקאו גרוסים או קוביית שוקולד מריר איכ