מרק מיסו


מרק ללא בישול, הכנה מהירה כמו אבקה משקית, התרומה לבריאות נהדרת והטעם מיוחד.

מרק מיסו מהיר יספק לכם ארוחה מלאה, משביעה, נטולת שומן ועשירה בחלבון.

מיסו מכיל ויטמינים מקבוצת B וחיידקים פרוביוטיים - מרכיבים אשר נהרסים בבישול. לכןאין להרתיח מיסו. אם תרצו לבשל במרק גם ירקות (גזר, בצל, כרישה ואפילו שומר) הוסיפו את המיסו רק בתום הבישול.

האצות שבמרק עשירות במינרלים. הטופו והאורז מספקים יחדיו חלבון מלא מהצומח.

הרתיחו בסיר 3 ליטר מים.

לאחר הרתיחה כבו את האש והוסיפו את המרכיבים הבאים:

כפית שטוחה של ג'ינג'ר טחון

3 כפות גדושות מיסו כהה (רצוי מיסוי שהותסס עם אורז ולא עם חיטה)

צרור אטריות אורז (מאורז שחור או מלא)

4 אצות קרועות לפיסות

200 גרם טופו קצוץ לקוביות

כוס בצל ירוק קצוץ

ערבבו היטב, השאירו מכוסה כ-10 דקות והגישו.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ירקות קלויים בתנור - פרוסות קישואים, דלורית, כרוב סגול ולבן - פרוסות עגולות בעובי סנטימטר, פרחי כרובית, בצל, שומר, דלעת, ברוקולי. להכין כמות גדולה – 4 קישואים, כרובית שלמה, כרוב שלם ואפילו 2 כרובים סג